Як правильно створити флаєр: 5 простих порад

Rate this post
Яку мету переслідують компанії, друкуючи і роздаючи рекламні флаєри та листівки? Призначення у цих дій одне – залучити клієнтів і отримати вигоду. Можна зробити простий і логічний висновок – флаєр повинен продавати! Не важливо що – послуги, товари або ім’я. Важливо – як. І в цій статті ми спробуємо розібратися, якою має бути друкована продукція для того, щоб її призначення було виконано на 100%. Вивчивши кілька нескладних порад, ви напевно зрозумієте, як правильно оформити рекламний флаєр і кому його вручити.

Порада 1: Дизайн, що чіпляє

Згадайте, що ви робите з листівками, які верткі розповсюджувачі вкладають у ваші руки на вулиці? Здебільшого, така продукція відправляється в найближчу урну, не будучи переглянутою. Хочете, щоб із вашим флаєром такого не сталося? Зробіть так, щоб людина, яка отримала листівку, щонайменше побачила і прочитала інформацію, розміщену на ній.

Привернути увагу потенційних клієнтів допоможе правильний вибір дизайну і контенту. Читати ваш флаєр у перші секунди навряд чи хтось буде, тому першочергове завдання – колір і форма. Як зробити дизайн флаєра знають фахівці, а ось вибір колірних рішень і зон для розміщення інформаційного контенту ви можете зробити на свій смак. Папір – якісний глянцевий і щільний, що викликає інтерес своїм сяйвом і приємною текстурою. Привертають увагу незвичайні форми та елементи – обов’язково зробіть яскравий акцент на вашій продукції. Це може бути картинка або фотографія, логотип або емблема, але головне правило дотримується в будь-якому разі – зображення має бути крутим і чіпляти!

Порада 2: Контент, який прочитають

Перший крок, який слід зробити, перш ніж розпочати створення рекламного флаєра – визначити цільову аудиторію. Від цього параметра залежатиме вибір усіх елементів і деталей майбутньої продукції, але більшою мірою – її інформаційне наповнення. Знаючи, для кого інформація призначена, ви зрозумієте, як правильно скласти текст для флаєра.

Під час написання контенту враховуйте кілька важливих нюансів:

Заголовок має бути помітним і ємним – прісна і нудна назва одномоментно позбавляє ваш продукт смаку і визначає його подальший шлях – в урну.
Основна частина тексту дає відповіді на три запитання – Що? Де? Коли? Людям неважливо знати, наскільки ви гарні й чудові. Їм цікаво, що ви їм пропонуєте. Розкажіть у кількох словах про вашу пропозицію, відповівши на головні запитання. Іншу інформацію ті, хто зацікавився, дізнаються за телефоном або на сайті (не забудьте вказати їх у флаєрі). Важливо! Не перекривайте текстом зображення, присутні на аркуші. Більша частина тематичної картинки має бути розміщена окремо від написів.
Не забудьте про вигоду – безкоштовний сир буває самі пам’ятаєте де. Зацікавте потенційних клієнтів вигідною пропозицією. Яка інформація має бути на флаєрі в цьому розділі? Це може бути участь у програмах лояльності, розіграшах, надання знижок або бонусів.

Креативний підхід, унікальний дизайн і правильний контент – уже половина успіху. Дерзайте!

Порада 3: Мінімалізм

Уся інформація, розміщена на вашому флаєрі, має бути надана в позитивному руслі. І її не повинно бути багато! В ідеалі, контент, включно із заголовком, має бути розміщений на одній частині аркуша. Таким чином, ви розповісте необхідну інформацію, сконцентрувавши на ній увагу клієнта.

Якщо ви сумніваєтеся у своїх знаннях про те, як правильно створити флаєр, довірте це завдання професіоналам. Але інші етапи – повністю залежать від вас!

Порада 4: Інформація, а не макулатура

Як, де і кому роздавати флаєри? Ваше основне завдання, як ми вже визначили – змусити людину прочитати запропонований їй друкований виріб. Тому й цільова аудиторія має бути відповідною. Інакше листок відправиться в сміття, так і не будучи вивченим.

Другий важливий момент – зверніть увагу на промоутера. На цьому етапі роботи саме він є обличчям вашої компанії і, щонайменше, зовні повинен викликати довіру і привернути увагу до вашої діяльності. Додайте на одязі співробітника рекламну інформацію, що містить назву організації або слоган.

Людина, яка роздає рекламну продукцію, має розуміти, на кого орієнтована ваша пропозиція. Продаж жіночих босоніжок за цікавою ціною навряд чи зацікавить студентів чоловічої статі, а знижки на вхід до нічного клубу – пенсіонерів або молодих мам.

Порада 5: Будьте індивідуальні

Сьогодні в Мережі присутня величезна кількість шаблонів готових рекламних листівок, плакатів, флаєрів та іншої друкованої продукції. Скористатися ними легко, змінити назву і доповнити дизайн – також нескладно. Але плагіат навіть у такому вигляді мало ким буде оцінений. Будьте оригінальні, подумайте, як зробити ваш флаєр таким, щоб він став єдиним і неповторним. Тільки тоді, при фразі «А пам’ятаєш ту компанію, у неї ще на флаєрах машина жовта?» – асоціація у обивателів буде тільки з вашим брендом.

Підсумувавши, можна з упевненістю сказати, що при створенні флаєрів важлива кожна деталь – розмір шрифту, відтінки картинок, величина логотипів, інформаційне наповнення. Будьте креативні, не заощаджуйте на якості паперу і друку, складіть грамотний і правильний контент – і результат обов’язково призведе до бажаного ефекту!