10 ідей як гарно розмістити напис на плакаті

идея для плакатов

Rate this post
Завдання реклами – залучити потенційного покупця вашої продукції. І на реалізацію цієї мети у рекламного плаката є всього кілька секунд. Якщо увагу споживача не було завойовано за ці миті, значить, ваша друкована продукція недостатньо добре виконує поставлені перед нею завдання.

Як оформити рекламний плакат для того, щоб він працював на вас? Під час розроблення макетів слід врахувати безліч деталей, і тільки в цьому разі плакати будуть справді дієвими та ефективними. Дотримуйтеся одного загального правила – плакат має бути інформативним і лаконічним – так він легше сприймається і запам’ятовується цільовою аудиторією.

Що має бути на будь-якому плакаті? Звичайно ж, ідеться про напис. Розміщення його – найважливіше завдання для розробників і дизайнерів, адже від того, де. В якому вигляді і як буде розташована назва, залежить успіх і привабливість продукції.

Ідея 1

Симетричне розміщення контенту на плакаті привертає увагу і робить його більш привабливим. Один із найпопулярніших способів розташування напису – у центральній частині аркуша. Таке розміщення дає змогу зробити напис помітнішим і таким, що одразу впадає в око читачеві. Решту текстового контенту рівномірно рознесіть по периметру напису, ніби оперізуючи ним назву. Ви можете розмістити інформацію у вигляді блоків або створити так зване «обтікання текстом» – вибір залежить від обсягу та смислового навантаження тексту.

Ідея 2

Надайте можливість споживачам почати вивчення вашої друкованої продукції саме з назви, помістивши її у верхній частині плаката. Великий шрифт, контрастні тони і верхній рядок на аркуші обов’язково викличуть інтерес у потенційних клієнтів вашої компанії.

Ідея 3

Переймаючись питанням про те, як красиво розмістити напис на плакаті, розгляньте варіант зміщення назви в один зі боків – у праву або ліву частину аркуша щодо центру. Таким чином, ви отримаєте більший обсяг вільного місця для розміщення решти контенту, а виділити заголовний напис допоможе розмір шрифту і його незвичайне оформлення.

Ідея 4

Враховуйте при пошуку місця для напису на плакаті одне з головних правил – не захаращуйте нижню частину аркуша вагомою за кольором і розміром шрифту інформацією. А заголовок, як правило, багатий на такі параметри. Віддайте під його розміщення верх або верхні бічні сторони плаката. Приверніть увагу користувача формою напису або колірними рішеннями. А нижню частину аркуша залиште для іншого контенту.

Ідея 5

Розмістіть напис по діагоналі друкованої продукції. Так ви візуально розділите аркуш на дві зони, в яких будуть розташовані різні за призначенням і смисловим навантаженням частини контенту.

Ідея 6

Згадайте рекламну продукцію компанії Coca Cola. Розмістіть напис усередині геометричної фігури, пофарбованої в контрастний колір. Білі літери в червоному колі завоювали весь світ, то чому б вам не повторити їхній успіх? Знайдіть свою форму, переплетіть її з вашою фірмовою символікою і помістіть на плакат. Упевнені, таке розташування основного напису приверне увагу споживачів.

Ідея 7

Роздумуючи про те, як зробити дизайн плаката привабливим для потенційних клієнтів вашої компанії, застосуйте нестандартні рішення. Розташуйте напис у дзеркальному відображенні або переверніть. Незвичайне і незрозуміле завжди привертає увагу, а отже, основна ваша мета буде досягнута!

Пограйте зі шрифтами. Часом, навіть невеликий, але цікавий зовні напис викличе більше зацікавлених поглядів, ніж яскраві великі літери. Використовуйте нестандартні форми, ілюстрації для оформлення напису, гру світла і тіні.

Ідея 8

Чому ви розглядаєте тільки можливість розміщення назви по прямій? Дайте волю фантазії і закругляйте напис у формі дуги або замкніть у вигляді кола. Така форма не залишиться непоміченою і напевно викличе бажання прочитати, що ж там написано!

Ідея 9

Рознесіть напис із кількох слів по різних площинах. Частину фрази, написану горизонтально, вигідно підкреслить друга її половина, розміщена вертикально. Таке кутове розташування контенту викликає інтерес і бажання вивчити всю надану інформацію.

Ідея 10

Лаконічність. Так, будьте стислі – обираючи напис для плаката і те, як зробити рекламний плакат цікавим для цільової аудиторії, не забувайте про можливості людського сприйняття. Залиште на плакаті лише гарний напис і, за потреби, зображення. Нічого зайвого – саме в такий спосіб вам вдасться досягти найбільшої віддачі від випущеної та поширеної друкованої продукції.

У людини чудово розвинене асоціативне мислення. При розробці дизайну рекламної друкованої продукції враховуйте цей факт. Підберіть зображення предметів, які можуть викликати спогади про вашу компанію, стати сполучними елементами між вашою продукцією і рекламою. Так, у рекламі кетчупу доречною стане картинка з малюнком помідора, а на плакаті, який презентує косметику, – губи або очі.

Не переборщіть із нестандартністю та шрифтами. Використовуйте не більше 3 основних видів написання текстової інформації, інакше піднесену вами інформацію буде неможливо прочитати.

Не забувайте – контент, піднесений у кольорі, на 40% краще сприймається споживачами. Уникайте чорно-білих зображень – вони доречні лише в деяких випадках.