7 порад як правильно оформити каталог продукції

катологи

Rate this post
Каталоги – один із найбільш використовуваних видів друкованої продукції. Їх з упевненістю можна віднести до багатосмугових і багатосторінкових видань, адже призначення каталогу – інформування споживачів про діяльність компанії. Рекламні, виставкові, каталоги продукції – різновидів поліграфії цього виду кілька, але їх розробка та оформлення багато в чому схожі.

Які цілі ви переслідуєте, випускаючи каталоги? У більшості випадків, призначення цих книжечок – залучення клієнтів і потенційних покупців ваших послуг або товарів. З цього можна зробити один простий висновок – каталог має бути оформлений таким чином, щоб привернути увагу споживачів і зацікавити їх. Як правильно оформити каталог продукції? Давайте розглянемо кілька правил розробки цього виду друкованої продукції, дотримуючись яких ви обов’язково досягнете успіху.

Порада 1

З якого питання має починатися розробка каталогу продукції – з чого почати? Чітко визначте цільову аудиторію, для якої призначена ваша продукція. Саме від цього кроку залежить успіх усіх подальших дій і підсумковий результат вашої роботи. Вибір ЦА впливає на дизайн макета каталогу, на його наповненість, спосіб подачі інформації.

Сьогодні здебільшого розробка каталогів проводиться у двох напрямках – каталог продукції та реклама. Великі компанії, найчастіше, створюють обидва види поліграфії – один презентує послуги фірми, інший – розповідає про продукцію, що випускається.

Порада 2

Не забувайте визначити бюджет усього вашого підприємства зі створення та випуску каталогів. Від кількості фінансів, які ви готові вкласти в друковану продукцію, залежить кількість смуг видання, якість поліграфії, наявність контенту. Лаконічно і конкретно ставте завдання розробникам макета, дизайнерам, художникам. Часом, поставлені перед виконавцем завдання цілком здійсненні технічно і вмістити задуманий обсяг інформації в невеликому каталозі можливо, але його якість при цьому може постраждати. У такій ситуації слід уважно зважити всі «за» і «проти» і піти на компроміс.

Порада 3

Ретельно продумайте технічне завдання для виконавців. Свобода думки та фантазії – це, звісно, добре. Але часом краще чітко окреслити певні межі, в яких слід діяти дизайнеру.

Якщо у вашій компанії вже є певний стиль, логотип, слоган – використовуйте ці ресурси при оформленні каталогу. Вони мають бути включені в завдання дизайнера як обов’язкові елементи. Їх подача в каталозі – робота творча – не обов’язково з точністю повторювати обриси емблем, шрифти. Але загальна концепція, що переплітається з виглядом вашої компанії, допоможе провести асоціативні зв’язки з продукцією і підтримати популярний образ.

Порада 4

Як правило, каталог містить великий обсяг інформації, поданої у вигляді ілюстрацій і тексту. Головне завдання замовника і виконавців під час розроблення макета – грамотно і вигідно її подати читачеві. Перше, на що варто звернути увагу, – колірне оформлення друкованої продукції, правильна розстановка акцентів, лаконічне розміщення текстового матеріалу. З цією метою фахівці використовують модульну сітку, за допомогою якої формується вигляд майбутнього макета, структурується контент.

Каталог має бути цікавий читачеві з першої сторінки. Кому сподобається дивитися на сухий перелік товаром, написаний «чорним по білому»? Навіть зміст можна подати в неординарному вигляді!

Порада 5

У гонитві за обсягом інформації, не забувайте про якість її подачі. Такі, здавалося б, дрібниці, як розмір внутрішніх полів, товщина каталогу, кількість сторінок, ступінь роздільної здатності принтів – важливі деталі при створенні вашого найкращого каталогу.

Яскраві великі фото на тонованому тлі набагато краще сприймаються читачем, ніж безліч дрібних картинок на білому. Краще менше, але краще – це правило при створенні каталогів працює на всі 100%.

Порада 6

Продумуючи, як розробити дизайн каталогу, не намагайтеся вмістити в нього всю бажану інформацію. Часом доводиться відмовитися від розміщення деяких даних на користь вільного простору. Такі «повітряні прошарки» допоможуть вам подати контент у більш читабельному і легко зрозумілому вигляді, не перевантажуючи споживача.

Поборіться за унікальність. Плагіат і неякісні зображення не збільшать популярність вашої продукції. Тексти – написані спеціально для вас, а фото – тільки високого професійного рівня!

Порада 7

Обкладинка каталогу – це його обличчя. І, звісно ж, воно має бути привабливим і не викликати почуття відторгнення у потенційних клієнтів. Якою вона має бути? Обкладинка може рясніти яскравими кольорами і великою кількістю елементів, а може бути виконана в стриманій колірній гамі і прикрашена спокійними, врівноваженими принтами і написами. Під час вибору дизайну обкладинки слід спиратися на специфіку вашої діяльності та загальну концепцію компанії.

Створення каталогу – робота скрупульозна і вимагає уважного, детального підходу. Так, вона займає багато часу і вимагає фінансових та енергетичних витрат. Але, якщо ви не пошкодуєте часових ресурсів на розробку, створення, верстку друкованої продукції, фінансових – на якісну поліграфію і контент, то можете бути впевнені – ваша праця призведе до зростання продажів і збільшення клієнтської бази.