Після проведення «ревізії» в шухлядах робочого столу, у портфелі та кишенях, практично в кожної людини з’явиться ціла стопка візиток. Про те, що це за предмет і для чого він призначений, знає кожен. А ось які бувають візитки і в якому випадку доречний той чи інший тип – розглянемо в цій статті.
Перший аспект, що впливає на вибір дизайну і змісту візитної картки – мета її створення. Усі візитки можна поділити на:
Використовувати особисту візитну картку на корпоративній зустрічі або пропонувати її партнерам по бізнесу – моветон! Такий вид поліграфії призначений насамперед для неформального спілкування і не містить даних про роботу власника, його регалії та досягнення. На особистій картці вказані ім’я та прізвище власника, його контактний телефон, за бажанням – адреса або інформація про захоплення та хобі. Погодьтеся, не завжди вашим співрозмовникам слід знати, де і ким ви працюєте, і зовсім ні до чого номер вашого робочого телефону або скайпу.
Якою має бути візитка для надання бізнес-партнерам і клієнтам? Цей тип карток, як правило, більш ємний і змістовний. Інформація, розміщена на візитці, доповнена робочими контактними даними, місцем роботи, спеціальністю, посадою власника. Згідно з етикетом, такі візитки використовують для встановлення ділових контактів – на конференціях, семінарах, тренінгах, під час відряджень.
Корпоративні картки за змістом кардинально відрізняються від інших 2 видів. На такій друкованій продукції ви не знайдете особистих персональних даних. Корпоративна візитка – це обличчя вашої компанії. І її призначення – познайомити з вами і вашою діяльністю якомога ширше коло людей.
Корпоративні візитки містять інформацію про назву організації, сферу її діяльності та контактні дані. Такі картки поширюють на заходах, ними доповнюють презенти та сувенірну продукцію для клієнтів, залишають на виставках, презентаціях, розсилають із кореспонденцією.
Знаючи цільове призначення візитної картки, набагато простіше вибрати її дизайн і форму та визначити, як зробити візитку привабливою та інформативною. Картки можуть бути різні за багатьма параметрами:
Важливо! Не забувайте при виборі дизайну ваших візиток враховувати їхнє призначення.
Як правильно скласти текст візитки? Виходьте з того, для чого ви будете використовувати business card. Немає жодних гарантій, що залишена вами візитка призведе до бажаної співпраці, але вона обов’язково змусить одержувача згадати вас, поглянувши на прямокутник із даними.
Доповніть стандартний набір інформації про вас коротким висловлюванням, слоганом, тезою. Підберіть його з урахуванням ваших професійних або особистісних особливостей. Таке речення допоможе одержувачу візитки краще зрозуміти і впізнати вас, а отже – запам’ятати.
Не заповнюйте весь простір візитки інформацією – так вона втрачає весь сенс і важко сприймається людиною. Розмежуйте блоки контенту, залиште вільне місце для позначок. Талановито складена візитка – коротка і функціональна.
Використання сучасних технологій під час друку візиток дає змогу надати їм різноманітної форми, прикрасити декоративними елементами, пофарбувати в будь-який колір. Пам’ятайте! Візитна картка – це перший предмет, що дає змогу створити враження про вас і вашу діяльність. І від того, яким воно буде, залежить і результат вашої взаємодії зі співрозмовником або партнером.