Які бувають візитки? Типи візитних карток

Rate this post
Після проведення «ревізії» в шухлядах робочого столу, у портфелі та кишенях, практично в кожної людини з’явиться ціла стопка візиток. Про те, що це за предмет і для чого він призначений, знає кожен. А ось які бувають візитки і в якому випадку доречний той чи інший тип – розглянемо в цій статті.

Призначення

Перший аспект, що впливає на вибір дизайну і змісту візитної картки – мета її створення. Усі візитки можна поділити на:

  • особисті;
  • ділові;
  • корпоративні.

Використовувати особисту візитну картку на корпоративній зустрічі або пропонувати її партнерам по бізнесу – моветон! Такий вид поліграфії призначений насамперед для неформального спілкування і не містить даних про роботу власника, його регалії та досягнення. На особистій картці вказані ім’я та прізвище власника, його контактний телефон, за бажанням – адреса або інформація про захоплення та хобі. Погодьтеся, не завжди вашим співрозмовникам слід знати, де і ким ви працюєте, і зовсім ні до чого номер вашого робочого телефону або скайпу.

Якою має бути візитка для надання бізнес-партнерам і клієнтам? Цей тип карток, як правило, більш ємний і змістовний. Інформація, розміщена на візитці, доповнена робочими контактними даними, місцем роботи, спеціальністю, посадою власника. Згідно з етикетом, такі візитки використовують для встановлення ділових контактів – на конференціях, семінарах, тренінгах, під час відряджень.

Корпоративні картки за змістом кардинально відрізняються від інших 2 видів. На такій друкованій продукції ви не знайдете особистих персональних даних. Корпоративна візитка – це обличчя вашої компанії. І її призначення – познайомити з вами і вашою діяльністю якомога ширше коло людей.

Корпоративні візитки містять інформацію про назву організації, сферу її діяльності та контактні дані. Такі картки поширюють на заходах, ними доповнюють презенти та сувенірну продукцію для клієнтів, залишають на виставках, презентаціях, розсилають із кореспонденцією.

Виконання

Знаючи цільове призначення візитної картки, набагато простіше вибрати її дизайн і форму та визначити, як зробити візитку привабливою та інформативною. Картки можуть бути різні за багатьма параметрами:

  • Розміром. Які бувають розміри візиток? Якщо ви віддаєте перевагу дотриманню стандартів, то обирати розмір візитки доведеться з 2 варіантів – «європейського» 85×55 мм, і «російського» 90×50 мм. У випадку з вибором габаритів для ділових і корпоративних візиток, оптимально друкувати картки, що відповідають загальноприйнятим стандартам. А ось візитки для особистого користування – можуть бути абсолютно будь-якими!
  • Формою. Стандарт для візитної картки – прямокутник. Під цю форму створені візитниці та кишеньки в портмоне, вона зручна і практична, чудово підходить для ефективного подання інформації. Але жорстких обмежень за формою візиток не існує і ви можете вибрати будь-яку, головне правило – вона має бути зручною!
  • Кольоровим рішенням. Класика – чорно-білі картки, прості та лаконічні. Сьогодні багато хто дотримується цього стилю під час оформлення друку, але все ж таки більшої популярності набули повнокольорові варіанти, що дають змогу максимально привернути увагу одержувача.
  • Виду матеріалу. Ви думаєте, що візитка обов’язково має бути виготовлена з картону або стандартного крейдованого паперу? Для їхнього друку використовують і зовсім нестандартні матеріали – дерево, метал, тканину. Але це справді рідкість. А ось папір може бути різноманітним за зовнішнім виглядом і текстурою – металізованим, позолоченим, доповненим калькою або ламінуванням, фактурним, тисненим, з перламутром або глянцем. Не забувайте, будь-який ексклюзив – це дорого!
  • Розміщення контенту. Найважливіший момент при замовленні візитних карток – грамотне розміщення інформації, вибір шрифту. Сьогодні допускають обидва види локалізації контенту – горизонтальний (найпоширеніший і звичний) і вертикальний (менш популярний, ніж більш цікавий і привабливий).

Важливо! Не забувайте при виборі дизайну ваших візиток враховувати їхнє призначення.

Наповнення

Як правильно скласти текст візитки? Виходьте з того, для чого ви будете використовувати business card. Немає жодних гарантій, що залишена вами візитка призведе до бажаної співпраці, але вона обов’язково змусить одержувача згадати вас, поглянувши на прямокутник із даними.

Доповніть стандартний набір інформації про вас коротким висловлюванням, слоганом, тезою. Підберіть його з урахуванням ваших професійних або особистісних особливостей. Таке речення допоможе одержувачу візитки краще зрозуміти і впізнати вас, а отже – запам’ятати.

Не заповнюйте весь простір візитки інформацією – так вона втрачає весь сенс і важко сприймається людиною. Розмежуйте блоки контенту, залиште вільне місце для позначок. Талановито складена візитка – коротка і функціональна.

Використання сучасних технологій під час друку візиток дає змогу надати їм різноманітної форми, прикрасити декоративними елементами, пофарбувати в будь-який колір. Пам’ятайте! Візитна картка – це перший предмет, що дає змогу створити враження про вас і вашу діяльність. І від того, яким воно буде, залежить і результат вашої взаємодії зі співрозмовником або партнером.